streda 12. septembra 2012

My hair tips :)

Dnešný príspevok som sa rozhodla venovať vlasom, resp. prípravkom, ktoré používam, aby som im dodala potrebnú výživu a ochranu. 

1. šampón FITOVAL
Priznám sa, že tento šampón som začala používať len nedávno. Ide o energetický koktail, ktorý pôsobí proti vypadávaniu vlasov, zosilňuje vlasy zvnútra, ako aj na povrchu a chráni ich pred každodenným stresom. Zatiaľ som s ním spokojná, viac vám však budem môcť povedať po dlhšom užívaní :) Pokiaľ však patríte do skupiny tých "vlasatejších", odporúčam šampón značky L'OREAL ELSÉVE
2. vlasová kúra MATRIX BIOLAGE
Táto vlasová kúra je super, a to hlavne na farbené vlasy, okolo ktorých vytvára akýsi ochranný obal. Ja ju však používam aj keď si vlasy nefarbím, pretože má aj čistiace účinky - čistí pokožku hlavy a vlasy od prebytočných nečistôt, a okrem iného - krásne vonia :)
3. vlasové tonikum DIXI
Ide o vlasové tonikum, ktoré obsahuje vitamín C a provitamíny B5 (pantenol) a F. Používam ho 1x týždenne, po umytí vlasov vmasírujem do pokožky vlasov. Jedno balenie obsahuje 6 ampuliek. Výhodou tohto prípravku je, že je za super cenu :) 
4. ARGÁNOVÝ olej na vlasy
1x za 2 týždne aplikujem po celej dĺžke vlasov, ale hlavne na končeky a nechám pôsobiť 30 minút. Po 30 minútach opláchnem a umyjem šampónom. Tento olej je malým zázrakom - má skvelé regeneračné účinky a navyše ho môžete používať aj na pokožku, pôsobí totiž proti starnutiu :)))
5. farba na vlasy L'OREAL CASTING
Túto farbu na vlasy používam už dlhšie a som s ňou maximálne spokojná. Farba je totiž bez amoniaku a má šetrné vyživujúce zloženie (včelia materská kašička), ktoré posilňuje vlasové vlákna a dodáva vlasom hebkosť a lesk. Doteraz som použivala tmavšie odtiene (číslo farby si už však nepamätám), no naposledy som si kúpila trošku svetlejši odtieň č. 323...uvidíme, či pri ňom aj ostanem :)




Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára