streda 26. septembra 2012

Schutz shoes

Ahojte všetci, rada by som sa vám ospravedlnila za dlhšie "odmlčanie sa", ale posledných pár dní som bola mysľou úplne inde, rozvádzať to však radšej nebudem :)

Dnešný príspevok som sa rozhodla venovať, pre väčšinu z nás, veľmi obľúbenej téme a tou sú topánky.  Rada by som vám predstavila, pre mňa doteraz neznámu značku topánok - SCHUTZ. Táto značka bola založená v roku 1995 a v súčasnosti je jej sídlo v exotickej Brazílii. Ich topánky sú trendy, sexy, nadčasové a vyrobené z naozaj kvalitných materiálov. Ako si môžete všimnúť aj na fotografiách, obľúbeným modelom sú tzv. "studded" botky, ktoré momentálne patria medzi moje obľúbené :) Charakteristické pre túto značku sú tiež hrubšie opätky nepravidelných tvarov, ktoré sú teraz veľmi IN.
Jediné, čo ma mrzí je, že táto značka ešte nedorazila na Slovensko - aj keď cenovo nejde o jednu z najlacnejších, poliaľ však patríte k tým, ktorí si občas spravia radosť alebo vám spraví radosť niekto iný, tak je to v poriadku :D Posúďte sami....:)

Viac na http://schutz-shoes.com/

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára