pondelok 20. augusta 2012

Premiéra

Ahojte všetci :)
dovoľte mi, aby som sa vám predstavila :) som 26 ročná baba, ktorá sa rozhodla vytvoriť vlastný blog, ako miesto, resp. priestor, v ktorom sa s vami bude môcť podeliť so svojimi FASHION&LIFE tipmi, inšpiráciami, zážitkami - proste so všetkým, čo vo svojom živote považujem za dôležité a bez čoho si svoje bytie nedokážem predstaviť.
Ako nováčik som rozmýšľala, o čom by asi mal byť môj prvý príspevok na mojom novom bloggu. Ale keďže už sedím za PC niekoľko hodín, ktoré som strávila kreatívnou tvorbou vami práve čítaného blogu, tak jediný tip na úvodný príspevok, ktorý ma momentálne napadol (na základe notifikácie v telefóne) je aplikácia, ktorá je vo svete veľmi obľúbená = INSTAGRAM :)
Túto aplikáciu mi stiahol môj priateľ len nedávno, no od tej doby som od nej závislááá - umožňuje rýchlu úpravu fotografií, ktorým dodá krásne žiarivé farby a vy sa s nimi môžete podeliť s celým svetom. Priznám sa, každý lajk, ktorý dostanem ma vnútorne teší a vyčarí mi úsmev na tvári. Môžem povedať, že práve táto aplikácia ma inšpirovala k vytvoreniu tohto bloggu, tak už len dúfať, že sa vám bude páčiť a mňa to neprestane baviť :D

Na začiatok pridávam pár foto, ktoré som nafotila s pomocou tejto super aplikácie :) Enjoy

me and beautiful sunny day
Beckov castle
sunset in Alanya - Turkey -July 2012

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára