streda 22. augusta 2012

TRENDY NAILS - we love them!

Trendy pre toto leto sú jednoznačné - žiarivé farby, tzv. neónky :) na svojich nechtoch ich každá z vás toto leto už určite vyskúšala. Ja osobne mám veľmi rada jednoduchosť, čo sa odráža aj v spôsobe, akým si svoje nechtíky lakujem. Väčšinou používam jednu, max. však dve rôzne farby laku. V lete používam hlavne ružovú, modrú, oranžovú a červenú farbu laku (aj keď červenú farbu milujem aj v chladnejších obdobiach). Na jar, jeseň a v zime už moje nechtíky zdobí hnedá, šedá alebo fialová farba, o tom už čoskoro :)
Iné by to však bolo, keby som mala gélové nechty, o ktoré by sa mi pravidelne starala "nechtárka". V takom prípade by som určite zvolila odvážnejšie varianty :) Na druhej strane, poznám kopec báb, ktoré sú neuveriteľne šikovné a vedia si na svojich nechtoch vykúzliť hotové zázraky aj samé...
Rozhodla som sa, že vám pridám pár fotiek pre inšpiráciu  - ktoré by ste si vybrali VY? :)



P.S. Aj keď je leto už pomaly za nami, neodolala som - musela som zverejniť tento príspevok :)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára