utorok 21. augusta 2012

Dobré ránko...

Dnešné skoré ranné vstávanie bolo pre mňa trošku  neočakávané - priateľov vyzváňajúci telefón nás zobudil o 7:24 hod. Viem, že niektorí už asi dávno zarezávate v práci a len "ticho závidíte", ale ja som si už zvykla na menší luxus spať do 8 hod :) ale dosť už o tom...

Rada by som vám dala menší tip na ranný budič pre moju pokožku, ktorý je pre mňa nenahraditeľný - je to kozmetika od BIODERMY. Momentálne od nich používam dve rady, a to Atoderm Nutritive - ide o vysoko výživný krém obsahujúci bambusové maslo v kombinácií s extraktom z avokáda. Ja ho používam vačšinou ráno po umytí pokožky tváre, ale môžete ho pužívať aj ako nočný krém. Očný krém z rady Sensibio Eye pôsobí veľmi upokojujúco a spevňujúco a je vhodný na citlitú pokožku okolo očí, čo ja aj mám. 

Kozmetiku značky BIODERMA ja osobne vrelo odporúčam, je však dôležité, aby ste si vybrali radu, ktorá sa najviac hodí pre vašu pokožku :

  • Citlivá pokožka
  • Dehydratovaná a citlivá pokožka
  • Suchá pokožka
  • Mastná pokožka

Viac informácií o značke BIODERMA a ďalších produktoch, ktoré ponúkajú nájdete na ich webovej stránke http://www.bioderma.com/sk/domov.html

Pokiaľ máte skúsenosti s toutou značkou, budem rada, keď mi napíšete svoj názor :)



Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára