sobota 25. augusta 2012

My nails :)

V jednom z predchádzajúcich príspevkov som pre vás zverejnila pár inšpirácií v oblasti nechtového dizajnu. Dnes som sa rozhodla pridať pár mojich fotiek :) ako som už spomínala predtým, mám rada jednoduchosť, takže zázraky odo mňa neočakávajte :D 
Čo sa týka značiek lakov, ja osobne odporúčam značky Pupa, Rimmel a Max Factor - v porovnaní s inými značkami majú dlhšiu trvácnosť a ponúkajú širokú škálu trendy farieb.







V blízkej dobe pripravujem príspevok, v ktorom vám poskytnem detailnejšie postupy zaujímavých nechtových dizajnov, ktoré (ako budete mať možnosť uvidieť) nebude také ťažké vytvoriť si aj sama, bez odbornejšej pomoci :)


2 komentáre:

  1. love, very classy and elegant collection done by Salvatore Ferragamo
    would you like to follow each other?
    A
    xx
    http://epiquemoi.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Anthea, thank you for your comment and info about your blog - I have already followed you :)
    Sona

    OdpovedaťOdstrániť