utorok 28. augusta 2012

Dnešný "lazy" deň...

Dnešný deň som prežila prevažne leňošením s priateľom :) Doobeda som si splnila nejaké tie pracovné povinnosti a hneď po obede sme sa spolu vybrali do ateliéru, zrealizovať ešte pár dokončovacích prác. Rýchlo som teda na seba hodila tričko a jeansy, žabky ("super" pracovnú obuv :D), zobrala kabelku, ktorá bola práve poruke a mohli sme vyraziť. V ateliéri sme strávil cca. asi 2,5 hodinky, ktoré som okrem iného, strávila aj hľadaním námetov na moje ďalšie príspevky :) Potom ešte rýchlo na menšie nákupy a späť home. 
A čo robím práve teraz okrem toho, že píšem tento príspevok... sedím si v kuchyni pri poháriku červeného vínka, pohltená krásnou vôňou zemiakových placiek, ktoré pripravuje priateľ :) no nie je mi skvelo? :)

T-shirt: Bershka
Jeans: Zara
Watches: Lacoste
Sunglasses: Gucci
Handbag: H&M

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára